Doprava a platba
Doprava a platba
Doprava
Po odeslání vaší objednávky vás budeme do 15 minut informovat prostřednictvím emailu o jejím přijetí. Ihned po obdržení vaší objednávky přistoupíme k jejímu zpracování a připravíme vaše zboží k odeslání. O expedici vašeho zboží vás budeme následně informovat emailem, kde najdete všechny důležité detaily včetně celkové ceny objednávky s poštovným, vybraného způsobu doručení a sledovacího čísla vaší zásilky.
Doručení zásilky proběhne během 1-5 pracovních dnů od expedice. Děkujeme vám za využití našich služeb a těšíme se, že naše produkty přispějí k vaší spokojenosti.
Ceny a způsoby doručení
Máte možnost nechat si doručit objednávku kamkoliv po České republice i do zahraničí. Nabízíme vám široký výběr způsobů dopravy, které zahrnují možnost osobního odběru na výdejních místech sítě Zásilkovna nebo Balíkovna, či využití služeb přepravní společnosti PPL pro vnitrostátní i mezinárodní zásilky. Také nabízíme možnost osobního odběru na dvou místech a to v Mega Fitness na adrese Korunní 98, Praha 10, 110 00 nebo v prostorách diagnostického centra Unlimited Performance na adrese: Jankovcova 1632/69, Praha 7, 170 00.
Naším cílem je poskytnout vám maximální pohodlí a flexibilitu při výběru doručení vašich objednávek. Ať už se nacházíte v České republice nebo kdekoliv jinde, vyberte si prosím dopravní možnost, která nejlépe vyhovuje vašim potřebám a preferencím
Osobní odběr v síti Zásilkovna
Objednávku si můžeš nechat doručit na více než 2 500 odběrných míst v partnerské síti Zásilkovna.
- Objednávku můžeš sledovat online.
- Do doručení objednávky na odběrné místo budeš informován SMS a mailem, od této chvíle máš 7 dní na vyzvednutí.
- Objednávku můžeš vyzvednout díky heslu obsaženém v informační SMS a e-mailu.
- Lhůtu k vyzvednutí si můžeš prostřednictvím SMS prodloužit až na 21 dní.
Osobní odběr v síti Balíkovna
Objednávku si můžeš nechat doručit na více než 7 500 odběrných míst v síti Balíkovna.
- Objednávku můžeš sledovat online.
- Do doručení objednávky na odběrné místo budeš informován SMS a mailem.
- Objednávku můžeš vyzvednout díky heslu obsaženém v informační SMS a e-mailu.
- Lhůtu k vyzvednutí si můžeš prodloužit.
Expresní dopravní služba PPL
- PPL doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h.
- Doručovatel tě bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s tebou domluvil podrobnosti předání - čas doručení, výši dobírky (v případě, že jsi už neuhradil zboží on-line pomocí tvojí platební karty)
- V případě dobírky můžeš uhradit částku za balík hotově nebo platební kartou přímo u řidiče při předání zásilky (možnost platit kartou jen pro dodání na území České republiky).
- Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.
Osobní odběr
- Objednávku lze zaslat na kteroukoliv z našich výdejních míst
- O připravenosti objednávky na výdejním místě tě budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
- Objednávka bude na pobočce k vyzvednutí k dispozici po dobu 5 dnů.
Převzetí a reklamace - Pokud při převzetí zásilky zjistíte jakoukoliv závadu, poškození, nebo chybějící části balíku, je nezbytné okamžitě na místě vyplnit zápis o škodě společně s pracovníkem výdejního místa či přepravcem. Pracovník výdejny či přepravce je povinen mít formulář zápisu o škodě k dispozici. Po jeho vyplnění bude dokument podepsán oběma stranami a příjemce obdrží kopii tohoto zápisu. Reklamace týkající se poškození způsobeného během přepravy, které nebudou nahlášeny ihned při převzetí, nebudou akceptovány
Platba
Svoji objednávku můžeš uhradit dobírkou při přebírání zásilky nebo on-line přes platební bránu ShoptetPay, ve které najdeš online platbu kartou a rychlé online platby většiny bank.
Dobírka
U společnosti PPL objednávku zaplatíš hotově (nebo platební kartou přímo řidiči) při převzetí balíku.
U společnosti Zásilkovna objednávku zaplatíš přímo na výdejním místě, hotově nebo platební kartou. Upozorňujeme, že některá výdejní místa nepřijímají platební karty, sleduj tedy informace uvedené u tebou zvoleného výdejního místa.
Dobírka je zpoplatněna částkou 19 Kč.
Online platby přes Shoptet Pay
Platební brána Shoptet Pay představuje inovativní řešení určené pro e-shopy, které umožňuje uskutečňovat online platby snadno, rychle a s maximální bezpečností. Tato platforma integruje platební metody od předních bank na českém trhu, čímž zjednodušuje proces placení pro zákazníky. Provoz platební brány Shoptet Pay je autorizován Českou národní bankou, která udělila povolení pro poskytování platebních služeb menšího rozsahu. Současně je Shoptet Pay pravidelně monitorována a kontrolována podle předpisů stanovených Českou národní bankou
Průběh platby
Peníze jsou převedeny na účet prodejce během několika minut. Díky tomu může prodejce odeslat zboží rychleji. Bezpečnost transakce garantuje tvoje banka, protože platba probíhá přímo ve tvém internetovém bankovnictví.
Po přihlášení do tvého internetového bankovnictví ti bude předložen předvyplněný příkaz k úhradě obsahující všechny potřebné údaje k platbě, který stačí jen potvrdit.
Platba kartou online přes Shoptet Pay
Použití platebních karet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby. Pro platbu kartou na internetu musíš mít pro toto kartu aktivovanou - informuj se ve své bance.
Údaje ze tvé platební karty předáváš přímo bance, nikoli prodejci. Nikdo ze zaměstnanců nemá přístup k údajům o tvé platební kartě.
Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.
Jak postupovat při platbě kartou?
V objednávkovém formuláři vyber způsob platby – platební kartou. Po odeslání objednávky budeš přesměrová do platební brány, kde budeš vyzván k zadání údajů o tvé kartě:
- číslo platební karty
- datum ukončení platnosti karty
- CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku tvoji karty
Tyto údaje zadáváš přímo bance, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití tvoji platební karty subjektem, od kterého si zboží kupuješ a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.
Jak postupovat v případě problémů?
Může se stát, že banka neautorizuje platbu prováděnou vaší kartou. Tento problém může mít několik příčin:
- Chybně zadané údaje o platební kartě.
- Nedostatečný zůstatek finančních prostředků na kartě.
- Překročení stanoveného limitu pro internetové platby.
- Omezení vaší karty pro online platby – v takovém případě doporučujeme kontaktovat vaši banku a požádat o aktivaci této služby."